wtorek, 10 maja 2011

Nasze dzieci w sieci

Przy błyskach fleszy i z udziałem celebrytów ruszyła kampania społeczna fundacji Kid Protect. Cel jest jeden - zwrócić uwagę rodziców na zagrożenia, jakie czyhają na dzieci w wirtualnym świecie.

W świecie realnym beztroska zabawa ma miejsce pod czujnym okiem opiekuna, bo przecież jasne jest, że dziecko musi być bezpiecznie. W świecie wirtualnym sprawy mają się zupełnie inaczej. Przed monitorem komputera dziecko pozostaje bez żadnego dozoru. Rzadko który rodzic interesuje się tym, jakie strony przegląda ich pociecha.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie rodzicom, na jakie niebezbieczeństwa narażone są dzieci.
Twarzami kampanii zostali polscy celebryci (Andrzej Nejman, Paweł Małaszyński, Edyta Olszówka, Małgorzata Kożuchowska i inni).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz